Studii de piaţă / marketing
Studiul de marketing presupune colectarea şi prelucrarea tuturor informaţiilor despre piaţa produsului respectiv fie el destinaţie turistică, structură de cazare sau formă de turism. Concluziile acestuia fundamentează deciziile viitoare şi trendurile de dezvoltare ale diverselor componente ale activităţii turistice.
Proiecte
Realizarea unei cercetari privind politicile nationale, regionale si locale care promoveaza mersul pe bicicleta si nevoile identificate la nivelul societatii civile, beneficiar Agenția de Dezvoltare Regională Sud-Est, 2018-2019
Studiu de cercetare-dezvoltare pentru amenajarea reţelei naţionale de campinguri şi a proiectelor de module tipizate - Studiu de piaţă, 2011.
Studiu de piaţă pentru dezvoltarea şi modernizarea Hotelului PALACE - Băile Govora, beneficiar SC BĂILE GOVORA SA, 2008
Studiu de marketing pentru dezvoltarea turismului religios în Dobrogea, beneficiar Consiliul Judeţean Constanţa, 2007
Studiu de marketing pentru înfiinţarea unei reţele de centre de informare pe litoral, beneficiar Consiliul Judeţean Constanţa, 2007
Studiu de marketing pentru staţiunea balneară Covasna, beneficiar Primaria oraşului Covasna, 2007
Studiu de marketing pentru staţiunea balneară Băile Tuşnad, beneficiar Primaria oraşului Baile Tusnad 2007
Studiu de marketing pentru staţiunea balneară Calimăneşti Căciulata, beneficiar Primaria oraşului Călimăneşti, 2007
Studiu de marketing pentru staţiunea balneară Praid, beneficiar Primaria Praid, 2007
Studiu de marketing al staţiunii balneare SOVATA, beneficiarPrimăria oraşului Sovata, 2006